24 Şubat 2012 Cuma

Turuncu mu pembe mi?

Azıcık güneşi görünce hemen Gamze'yi kapıp kendini dışarı atan ben, dışarda gezerken Gamze'den daha çok yorulunca bilgisayar başında mayışmış durumdayım.Gamze'nin daha çok yorulması gerekmez mi?O bebek sonuçta...Ama ben de yaşlıyım tabi:)

Örüyorum, örüyorum, örüyorum...Ördükçe mutlu oluyorum...Kafamda yeni yeni fikirler, unutmayayım diye önüme ilk çıkan kağıt parçasına yazıp, sonra da o kağıdı nereye koyduğumu unutuyorum:)

Yazamadığım ya da yazdığım halde bulamadığım için uçup giden biiiirr sürü parlak fikrim var bir yerlerde:)

Kimden Kpsszede

Konya'da herkes bu şapkadan örüyor şimdi, renk renk örnekleri, genç kızların başında
ve tüm ipçilerde...

Kimden Kpsszede

Kuzeyin annesi burada farklı bir versiyonunu yapmıştı hatırlarsınız.
Anafikir aynı, tepe kısmında değişiklik var sadece...O da çok güzel ama ben bu şeklin kafada duruşunu çok sevdim.Üstelik tek seferde örülüp bitiyor, sonradan ilmek çıkarmak yok yani...

Kimden Kpsszede

Bu turunculu olan benim ilk denememdi ve favorimdi ama bir de şuna bakın:

Kimden Kpsszede

Kimden Kpsszede

Pembeli turunculuya fark attı bence; çok zarif, çok güzel oldu...Fazladan bir de çiçek broşu var.

Kimden Kpsszede

Kimden Kpsszede

Başka renklerle yapsam fikrim yine değişip duracak sanırım, dantelalarda olduğu gibi:) Anlaşıldığı üzere kararsızın da kararsızı bir insanım...

Çok şeyler öğrendim blog aleminden.Bir çok şey gördüm beni şaşırtan, sevindiren, utandıran...

Ama profil yazısında kendini anlatabilmekten aciz olduğu için virgülü, noktalı virgülü hatta üç noktasına kdr başkasının profil yazısını kopyalayanı ilk kez gördüm:)Sorduğumda da ben bunu beş yıldır kullanıyorum diyor, Allah bilir nerden kopyala yapıştır yaptığının bile farkında değil... Neyse ki isimleri değiştirmek aklına gelmiş:)

Taklit ettiyse, önce mutlaka takdir etmiştir, kendi bunu kabul etse de etmese de...
Ve de taklitler aslını yaşatır...

Şaşkınım ama gururluyum da☻☻☻

12 yorum:

Unknown dedi ki...

Hepsi birbirinden güzel, tabii ki senin yaptığın en güzeli :)))
Taklitçilere kızma, hatta bulaşma, beğenmiş ki (Ç)alıntı yapmış :))) Senin yaptığın gibi kendinle gurur duy, olup bitsin. Eee! herkes Türkçe Öğretmeni olmaz ki :),
İnşallah en kısa zamanda mesleğini yapabilirsin, sevgiler
AYŞENUR

kpsszede dedi ki...

Ayşenur çok teşekkür ederim.Haklısın bulaşmamak lazım,bulaşmayacaktım da hatta kopyalasın sorun değil demiştim ama pişkin pişkin 5 yıldır bu yazıyı kullanıyorum deyince şaşırdım da içimde kalmasın diye yazdım.
Tekrar teşekkürler...beklerim...

Gurme Şirine dedi ki...

merhaba blogun ilgimi çekti ve seni hemen izlemeye aldım...
seviler...
banada beklerim...

kpsszede dedi ki...

Hoşgeldin Şirine.Teşekkür ederim,mutlu oldum,en kısa zamanda geleceğim ziyaretine:)

Unknown dedi ki...

aaa anneminde elinde bir şapka var örüyor bitince şuralar saç örgüsü olacak diye anlatıyordu, demekki bundan örüyormuş :))) turuncuyu beğendim ben

kpsszede dedi ki...

Dürr-i Yekta evet bundandır o, selam söyle teyzemei kolay gelsin...
Bence pembe:)

anne eli gibi dedi ki...

malesef herkeste bir çalıntı merakı başladı ama bende profil bilgilerini çalan ilk kez gördüm:)
olsun boşver bence gurur duymaya devam..
her ikiside çok güzel olmuş ama ben turuncuyu daha çok beğendim..

kpsszede dedi ki...

Kendimize ait değilse ben yaptım,benim bu demenin neresi güzel ve gurur verici değil mi?
ve ayrıca siz neden turuncuyu beğeniyorsunuz?
Bence pembeli daha güzel:)

figen abla dedi ki...

sevgili öğretmenim, şu tip saç örgüsünün nasıl yapıldığını bizlere resimli olarak anlatır mısın lütfennn...

kpsszede dedi ki...

Figen Ablacım tabi anlatmak isterim
Ama şapkayı tamamen anlatmayı da istiyorum çünkü faklı bir şekilde yapılıyor.
inşalah en kısa zamanda resimleyeyim.
beklemek istemezsen nurcan arkadaşımızın sayfasında o kısmın yapılışına ait birkaç resim var...

Adsız dedi ki...

Ne kadar sevindim bere modelini paylaştığına çok teşekkür ediyorum
Hemen yapacağım Selam ve sevgiler

kpsszede dedi ki...

sanırım sensin Serap ablacım.işine yaramasına ve de ziyaretine çok sevindim.yine beklerim.