1 Ağustos 2012 Çarşamba

Kelebek Bluzlar

İki gündür serinleyen havanın verdiği rahatlığı doyasıya yaşıyorum... O nefes aldırmayan bunaltıcı sıcaklardan sonra bu serinlik öyle iyi geldi ki... Demiştim ya resim klasörümü bulamıyorum diye, buldum ben onu:) Şimdi rahatım.Yazı yazmadığım zamanlarda ördüğüm '' Kelebek Bluz''larımı göstereceğim size:) Kelebek Bluz dedim çünkü hani şu şal ördüğümüz kelebek ip diye satılan şerit ipler var ya, onlarla ördüm:
Modeli eskiden bir gazetenin verdiği Örgü Dantel dergisinden aldım. Önce yeşilini yaptım, elimde bu renk vardı sadece:
Kimden Yeniler- Ağustos
Kimden Yeniler- Ağustos
O kadar hoşuma gitti ki, diğer renklerden de denedim. Bu mor olanı, araya beyaz şeritler koydum, daha güzel oldu sanki:
Kimden Yeniler- Ağustos
Bu da beyazı:
Kimden Yeniler- Ağustos
Benim favorim mor olan.Yeşil Etsy'de satıldı. Beyazsa kendine özgü asilliğini hiç kaybetmeden bekliyor:) İncecik ipi 9 numara şişle örmek başlarda biraz zorladı ama sonradan elim alışınca kolay oldu. Şimdi mavisini örüyorum.Bitince paylaşırım inşallah. Hepinize hayırlı, bereketli iftarlar diliyorum...

16 yorum:

Unknown dedi ki...

bluzların çok güzeller, ne güzel örmüşsün, tam yazlık püfür püfüürr..

kpsszede dedi ki...

Teşekkür ederim Narish, ben de çok beğeniyorum, bir de üzerime yakıştırsam:)
sen de örebilirsin, dediğim gibi çok kolay.

NOWACRAFT dedi ki...

Ellerinize sağlık, çok güzel görünüyorlar.Bu iplere model olmuyor zaten, kendi güzelliği yetiyor. Ben de gümüş renginden şal örmüştüm. Güzel paylaşımlarınızı bekliyorum...

kpsszede dedi ki...

teşekkürler, evet çok güzel oluyor, modele ihtiyacı yok, şal da çok şık duruyor ama ben bluzu daha çok sevdim, daha kullanışlı benim için...

otuz şirin yıl dedi ki...

emeğinize sağlık çok güzel olmuşlar

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

beyazı çok beğendim...bol kazançlar...

kpsszede dedi ki...

otuz şirin yıl, çok teşekkürler.

kpsszede dedi ki...

Emine, çok teşekkür ederim...

herşey tadında dedi ki...

hepsi çok hoş fakat ben ençok beyazı beğendim ellerine sağlık ii bayramlar

suzan hobi dedi ki...

ellerinize sağlık çok güzel olmuş hepsi,selamlar sevgiler

Elifin Terazisi dedi ki...

İyi misin?

Banuca dedi ki...

Şükrancııım... beyaz olanı mesela... kaç yumaktan çıkıyor?
Birisi hediye etmişti de siyh renklisini, nasıl neyle öreceğimi bilememiştim, bak sen örmüşsün bile, 9 no şişle örülmesi de pek hoşuma gitti, çabuk biter :)

kpsszede dedi ki...

Çok geç cevaplamış oluyorum yorumlarınızı, Beril, herşey tadında, suzan hobi ve Elifin terazisi, hepinize çok teşekkür ederim, hakkınızı helal edin.
Elif'in terazisi, iyiydim Allaha şükür, fazla tembeldim sadece, yazımda da açıkladım, Allah razı olsun...

kpsszede dedi ki...

Banu Abla, beyaz olan için 150 gram kadar ip kullandım, fazla gitmiyor yani.
evet 9 numara olunca çok uzun sürmüyor yapılması, çok şık ve güzel de oluyor.

nalan dedi ki...

Çok güzel işler yapmış çok güzel yorumlar almışsın. Benim de çok hoşuma gitti.Kazancın bol ,başarın daim olsun e mi :))
Sevgiler

Unknown dedi ki...

elinize sağlık çok güzel olmuş=) kaç ilmekle başladınız acaba?