6 Ağustos 2011 Cumartesi

Sizin davulcu mani okuyor mu?

Bizimki okumuyor malesef.Birkaç dan dan,o kdr,adamın Ramazan davulculuğu adına bildiği tek şey bu sanıyorum.Eskiden bu davulcular son ses maniler okurdu,ne dediğini anlamaya çalışır,yok öyle demedi böyle dedi;ben bu maniyi biliyorum,adam yanlış söyledi makamında tartışmalara girerdik sahur sahur...
Bizim muhterem davulcumuzsa mani okumayı bir kenara bıraktım,geçen gece acayip bir ses çıkarıyordu.Nara atar gibi,can havliyle bağırır gibi,'yuppiii' der gibi...Değişik birşey anlayacağınız.Duyunca korktum önce,birini mi boğazlıyorlar diye,meğer davulcuymuş...
Çok şükür sadece bir gece yaptı bu saçma şeyi...
Kübranaz 'beni de kaldır' diye ısrar edince kaldırdık onu da sahura.Amaç davulcuyu görmek tabi ama davulcu ışıklarımız yanık olduğu için bizim tarafa bakmadı bile,doğruca karanlık sokaklara daldı.Yavrucuk yakından göremedi bir türlü.
Ve sahura kalktığı gün oruç tuttu benim meleğim.Sabahtan öğlene kdr oruç,öğle yemeği molası,bir bardak su ve sonra akşama kdr yine oruç:)Aslında bu da çok zor meleğime ama dinletemedik,illa tutmak istiyor...
Kimden kpsszede

İftar vakti gözümün gördüğü tek şey su ve serinlik verecek tüm sıvı şeyler.Gördükleriniz de sevgili meyve sıkacağımızla hazırladığımız meyve suları.Güzel pembe renkli olan karpuz suyu,diğeri şeftali.Çocukken meybuz diye birşey vardı,ondan alıp bitirince poşetinin içine azıcık karpuz suyu koyar,dondurup yerdik kardeşimizle.Bir nevi kendi meybuzumuzu yaptığımız ve bedavaya getirdiğimiz için çok mutlu olurduk.
Eşimle karpuz suyu hazırlarken o günler geldi aklıma.
Ve meyve suyumuz acayip güzeldi,hem rengi hem lezzeti...Tavsiye ederim...
Kimden kpsszede

4 yorum:

neval dedi ki...

artık davulcular ne hikmetse mafya tipli adamlar oluyor,mani hak getire..

marifet ellerimizde dedi ki...

MERHABALAR ..BEN ZEYNEP...SENI YENI KEŞFETTIM....

HEMEN IZLMEYE ALDIM.56 CIYIM:)))))))

GORUSMEK UZERE...

BU DOGAL MEYBUZLAR NEFIS ELLERINE SAGLIK...

BENDE BEKLERIM INSALLAH:))))))))

kpsszede dedi ki...

Evet neval,haklısın.zaten ihaleyle alıyorlarmış ya bu işi de.mafya ya da mafyavari insanlar olması çok normal.hakkını vererek yapanlar vardır mutlaka ama çoğu sallapati yapıyor malesef.

kpsszede dedi ki...

merhaba zeynep,hoşgeldin,56. oldun beni mutlu ettinn,sağolasın...iade-i ziyarette bulunacağım inşallah:)