16 Kasım 2011 Çarşamba

Minik Kedi Gamzenin bot patikleri ve paylaşmak hakkında...

Kimden 28 Ekim 2011

Bir önceki yazımda bahsetmiştim Gamzeye de örmek istiyorum bunlardan diye.Ördüm.Biraz zor oldu tabi çünkü Tombul Kuş yukarıdaki fotoğrafla kanıtladığım üzre,baya bir muhalefet etti,engellemeye çalıştı.Kedi gibi ipimle oynayıp onu çarşamba pazarına döndürdü ama ben yılmadım ve bitirdim.

Bitirdim ve küçükhanıma giydirdim,o da yaptıklarından utanmadan böyle pozlar verdi patikleriyle:

Kimden 28 Ekim 2011

Üstümüzdeki yıldızlı pijamımızı görme ayrıcalığını da kaptınız,çok ballısınız siz:)Biz o pijamamızı çok severiz ve kimse görmemiştir şimdiye kdr.Sonuçta pijama yani:)Kübranaz çok severek giyiyordu,hatta yeniden ortaya çıkardığımda hemen denemek istedi bana olacak mı diye:)

Gamzeye azıcık büyük ama çok yakışıyor:)

Kimden 28 Ekim 2011

Poposunda böyle şirinlikler olan kilotlu çoraplara da bayılıyorum:)

Dün şuradaki yazıyı okudum.Okuyunca göreceğiniz gibi sahip olduğumuz bazı eşyaları komşularımızla ortak kullandığımız takdirde edeceğimiz tasarruftan ve doğal olarak gelişecek sosyal ilişkilerden bahsediyor.

Keşke bunu uygulamak yazmak kdr kolay olsa değil mi?Aslında eskiden kolaymış .Ekonominin insanları ezdiği,tamamen tüketime yönelttiği bugünlere gelmeden önce zaten herkes elindekini paylaşmyor muydu?

Şimdi öyle sahiplik delisi,öyle ''sadece benim olsun''cu olduk ki...Neyimiz varsa tamamen bizim...Mutlaka sadece bize ait olması gereken şeyler var ama bunun zorunlu olmadığı,başkalarıyla paylaşarak da kullanabileceğimiz o kdr çok şey varki...Paylaşmak kelimesine de takılmamak lazım;bu mesela kiralamak da olabilir.Bu şekilde hem kiralayan hem de malını kiraya veren kazanır.

Evimize şöyle bir baksak;bir ara gerçekten ihtiyaç duyduğumuz için aldığımız ama şu an kullanmadığımız ne çok şey var...En azından bende var,sizde de olduğundan eminim,hadi hadi saklamayın:)

Melis Alphan yazıda bir sirt çantasından bahsetmiş,bu fikrin ortaya çıkmasına sebep olan şey.Aklınıza gelebilecek herşey olabilir bu; bebek arabası,bisiklet,çocuklarımızın bazı oyuncakları...

Bir zamanlar da kitaplarla ilgili böyle bir olay vardı,hatırlayanınız vardır.Okuduğum kitabı mesela parkta bir bankın üzerine bırakıyorum.Tabi kitabın içinde durumla ilgili bilgiler yazılı.Banktan alan kişi de okuduktan sonra başka bir yere bırakıyor.Böylece bir kitap bir sürü insan tarafından okunuyor...Bu insanlar birbirini tanımıyor belki ama birşeyleri paylaşabiliyorlar...

Konuyu çok uzattığımı farkettim:)Sayfasında verdiği linkle bahsettiğim yazıyı okumamı sağlayan Kuzeyin Annesine teşekkür ediyorum:)

6 yorum:

neval dedi ki...

ominik patiklerin sahibini öp annesi benim yerime de .

kpsszede dedi ki...

Öperiz Neval teyzesi,sen merak etme:)

Sevdiye dedi ki...

Hiç adetim değildir ısırarak ya da mıncırarak çocuk sevmek ama bu tombul kuşu ısırarak mıncararak sevmek istiyorum, yeriiiim :))
en tatlı muhalif seni gidiiii :D

bir demet hayat dedi ki...

maşallah o popolara herşey yakışır benim kızımında vardı poposunda uğur böceği.patiklerde çok güzel olmuş mankeninizde öyle :))

kpsszede dedi ki...

Sedo kız,sorma gitsin;ben de iyice bastırarak öpmeden,birazcık da ısırmadan bebek sevdiğimi anlayamıyorum...yeni yeni kendimi frenlemeye çalışıyorum...
ne kdr narinler oysa ama başka türlü doyamıyorum...
uzun lafın kısası;istediğin gibi mıncırabilirsin teyzesi,yeter ki sev:)

kpsszede dedi ki...

bir demet hayat,teşekkür ederim.evet uğru böceği,kelebeği,çiçeği...çeşit çeşit ve çok sevimliler...