3 Nisan 2012 Salı

Film Notları - 3 : Intouchables - Dokunulmazlar

Haftada bir güncellenir hale geldi zavallı bloğum:) İlgilenemiyorum desem yalan olacak, aslında ilgileniyorum, herkesi okuyorum hergün ama yazmıyorum, üşengecim yine... Bu filme niye böyle bir isim verilmiş anlamadım ama filmi çok sevdim. Son zamanlarda film izleyeceğimiz zaman konusunu önceden okumamaya dikkat ediyoruz çünkü ben genelde komik, bana neşe verecek ve mutlu sonla bitecek filmler izlemek istiyorum. Konuyu okuduğumuzda dram ya da dramımsı bir durum varsa izlemekten vazgeçiyorum:)Sırf bu sebepten izlemediğim birçok değerli film var. İzlemeseydim eğer,bu film de onlardan biri olacaktı.
Kimden Film Notları
Gerçek bir hikaye, az biraz bizim eski Türk filmlerini andırıyor ama azıcık:)Hani içinde ne cevherler saklayan insanlar vardır toplumdan dışlanmış...Ve onu keşfeden hiç olamayacak biridir... Neyse ben kafanızı karıştırmayayım.Evet dram var ama esprileri çok kaliteli, gerçekten güldürüyor.Buruk bir keyifle izletiyor kendini. Çok zengin bir adamın bir kaza sonucu boynundan aşağısı tutmaz hale geliyor ve kendisiyle tam zamanlı ilgilenecek bir adam aramasıyla başlıyor herşey... Sonrasında ikisinin ilginç ama samimi dostluğu, paylaşımları... Özellikle birlikte operaya gittikleri bölümde kahkahalarımızı tutamadık:) Kısacası, izleyin, eğlenin, bana teşekkür edin:) Ya da etmeyin, siz bilirsiniz:) Burada da film hakkında daha fazla bilgi var...

2 yorum:

neslinin atölyesi dedi ki...

evet dram ve trajik şeylerden ben de hep uzak kalmaya çalışıyorum. her ne kadar hep gülünecek şeylere ihtiyaç var desem de bu durum bazen güzel şeyleri kaçırmamıza neden oluyor. çok güzel anlatmışsınız. hatta geçen hafta sinemada film seçerken es geçtiğimi farkettim. teşekkürler paylaşımınız için. blogger anneden sevgiler :)

kpsszede dedi ki...

ben teşekkür ederim.keşke hep gülebilsek ama hayatı güzelleştiren belki de verdiği üzüntülerdir.o zaman iyi şeyler daha kıymetli oluyor:)
konudan uzaklaştım sanırım:)
evet film çok güzeldi...