12 Eylül 2013 Perşembe

Öpmeden önce ''Maşallah'' diyelim lütfen:) ♥ Please say ''Masallah'' before kiss:)


:) Çoook güzel değil mi? Aslında bir çocuk kazağı için oldukça uzun bir yazı olmuş ama yine de sevdim:)
Gamze tekrar ederek dolaşıp duruyor evin içinde:).
 Biliyorum, Gamze böyle şeyler için biraz büyük, 3. yaşını geride bıraktı bebeğim, kocaman oldu... Ama dedim ya ikimiz de çok sevdik bunu:)

Bir önceki yazımda mor patiklerimi paylaşmıştım sizinle, bu sefer de yine tığ işi erkek patiklerini paylaşacağım. Bu sefer ipim Alize Burcum, yine çift kat ve yine 4,5 numaralı tığ ile yaptım. Sanırım bunlardan bayağı bir yapacağım, çok hoşuma gitti, hemen bitiyor ve ölçüler de hiç yanıltmıyor, sonuç gayet memnun edici.



Daha önce söz verdiğim gibi, açıklama paylaşacağım ama henüz fotoğraflayamadım yapım aşamalarını.


Yaz tatili beni inanılmaz tembelleştirdi:) Okul açılmadan önceki son bir kaç tembel günümün tadını çıkarıyorum:)

Şimdilik hoşçakalın, sevgiler...

Etsy ve Face'de de görüşelim:)
http://www.etsy.com/shop/KnitterPrincess

https://www.facebook.com/knitterprincess.kpsszede

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

''My mom says I am too sweet, because of that please say ''Masallah'' before kissing me!''
İsn't this soo beautiful???
I like it very much. Actually I think it is a long sentence for a baby t-shirt but I and my baby loved it sooo much. Gamze repeats this sentence again, again and again...:)
Yes, she is actually a bit big for a t-shirt like this, she is 3:)

I shared with you my purple slippers in my last post and this one is about gray mens slippers.
They are crochet, too.
I like crocheting these slippers very much, very easy, quick and funny and the result is nice.
As I promise I will share how I make them when I prepare photos.

By for now, loves...

Find me on Etsy and Face too:)
http://www.etsy.com/shop/KnitterPrincess

https://www.facebook.com/knitterprincess.kpsszede











2 yorum:

Mehlika Yıldırım dedi ki...

kesinlikle süper bir tshirt, ben çok korkarım nazardan, böyle bir thsirt benim bebeğim de olduğunda kesinlikle edinmem gerek sanırım =)

kpsszede dedi ki...

:)
biz de çok beğendik, üstümüzden çıkarmıyoruz kaç gündür:)
her bebeğe lazım evet:)