18 Ekim 2013 Cuma

Tığ işi patiklerin yapılışı

Hepinize hayırlı bayramlar, inşallah huzurlu, kazasız belasız bir bayram geçirmişsinizdir. Burada bahsettiğim ve yapılışını anlatacağım dediğim patiklerim vardı hani, hatta fotoğraflarını eklediğim patiklerin tamamı da aynı şekilde yapıldı sadece süslemeleri farklı. Nihayet dün fotoğraflardan oluşan bir video hazırladık ve Youtube'a yükledik. Türkiye'de neredeyse herkesin örgü örmeyi bildiğini gözönüne aldığımızda, bu videonun pek işlevi olamayacak tabi:) Ama belki birilerinin ihtiyacı olur, nerede kaç zincir çekilecek, bu sıra kaç trabzan olacak diyerek önünde bir örnek olmasını isteyenler vardır belki diyerek fotoğrafların altına ayrıntılı olarak yazdım ne yapılacağını. Bu video bu ilk olduğu için daha çok bir deneme niteliği taşıyor aslında. Ama açıkçası yapmak, anlatmaktan çok çok çok kolay, gerçekten, deneyin, göreceksiniz:) İşte tığ işi patiklerin yapılış videosu.

GÜNCELLEME: Videoyu Youtube'a gitmeden, buradan da izleyebilirmişsiniz, şimdi farkettim:) Bir sonraki paylaşımda bulabilirsiniz.



Bu dudaklı ve bıyıklı takımı Sevgililer günü için hazırladım.

2 yorum:

Banuca dedi ki...

Patik kullanmayı, ayağımda tutmayı hiç beceremeyen bir hatunum ben :))
Gelgelelim çok ta seviyorum da yani :))
Hele böyle seninkiler gibi çeşit çeşit şirin şirin olunca hevese geldim doğrusu :)
Ben bu yazını face de paylaşayım da herkes hevese gelsin :)

kpsszede dedi ki...

Banu Abla, ben patiksiz yapamıyorum malesef, yazın bile ayaklarım donuyor, yazın bile giyiyorum yani:)
Bunları yapmak da çok kolay, kalın tığ kalın ip olunca çok uğraştırmıyor.
İstediğin yerde paylaşabilirsin, teşekkür ederim.