24 Şubat 2011 Perşembe

Hastaydım,hastaydın,hastaydık ...Velhasıl herkes hastaydı...

Bol üşümeli,titremeli,ateşli,terlemeli ve çok şiddet içeren öksürüklü,dolayısıyla yorucu bir haftadan sonra,hastalığın kendi gitti,öksürüğü kaldı yadigar...Ayağa kalkmaya mecalim yok,bacaklar bedeni taşımıyor.Tamam biraz fazlamız var ama bacakların çekemeyeceği kdr olmadık daha çok şükür:)Kollar dersen,Gamzeyi bile kaldıramıyor.Çocuk kucak ister,ablamız ilgi,babamız yemek bekler...Bunun üstüne bir de bizim minklerin de ateşi çıktı,önce Kübranaz,sonra Gamze...Allah razı olsun kayınvalidem var,çağırdık geldi,ilgilendi çocuklarla.Yoksa bizim kolay kolay ayağa kalkacağımız yoktu, tabi benim kalkışımda yediğim on tanen iğnenin etkisini de görmezden gelemeyeceğim :)
Bu aralar herkes aynı rahatsızlıkları yaşıyor sanırım...
Elimde size gösterecek yeni birşeyim yok tabi bu durumda.Ben de benim minikkuşa pijama takımı dikmek için aldığım çıtıpıtı pazenimizi göstereyim:)
Kimden 24 Şub 2011
Dikişim çok iyi değildir ama uğraşacağım,inşallah güzel birşey çıkar ortaya.Bir de iki yıl önce ördüğüm süveterimi sereyim önünüze:)O zamanlar düğmeleri böyle herşeyin üstünde görmeyi seviyordum,o yüzden her yerini düğmelerle doldurmuştum.
Kimden 24 Şub 2011
Kol ve yaka kısmına kurdeleden saç örgüsü yapıp,üzerine de inciler işlemişim.
Kimden 24 Şub 2011
Önünde de kocaman bir çiçek oturuyor:)
Kimden 24 Şub 2011
Şu sıralar giyilmiyor bu süveter,üzerimde eskisi gibi hoş duracağı günleri sabırla(mecburen) bekliyor:)
Size bol sağlıklı günler dileyerek kaçıyorum.Havayı güzel görünce kızlarımla kendimizi sokağa atmaya karar verdik:)Bize iyi gezmeler...

3 yorum:

Sevdiye dedi ki...

tekrar büyük geçmiş olsun,kayınvalideye dua etmek lazım...pazen çok hoşuma gitti,merak ettim şimdi pijama takımını,beklemekteyiim :))

kpsszede dedi ki...

Teşekkürler arkadaşım.Evet hep dualarımda zaten,Allah razı olsun ondan.Açıkçası ben de merak ediyorum pijama takımını:)İlk olacak.Yüzüm kara çıkmaz inşallah...

birdy dedi ki...

geçmiş olsun canım, yeni okudum. 10 tane iğne de az değil valla. acil şifalar. süveter çok güzel bu arada:)