28 Nisan 2011 Perşembe

Çöp torbasından elbise olur mu?Olur efendim,buyrun bakın...

Travellingi bitirdim sonunda ama ben Travellingde yepyeni bir boyut açtım,fotoları hazır ettiğimde göreceksiniz:)Aslından o kdr farklı birşey oldu ki,her ilmeğine baka baka yaptığım modelden nasıl böyle değişik birşey ortaya çıktı,şaşırdım...
Bugün size göstermek istediğim başka ilginç birşey var,benim için ilginç yani,siz daha önce gördünüz ya da yaptınızsa bilemem.
Kimden kpsszede
Kübranazın bir arkadaşının okulunda 23 Nisan kutlamalarını izlerken çektim bu fotoları.Anasınıfı öğrencileri rengarenk kıyafetler içinde,çok şirinler.Buraya kdr normal.Ama kıyafetler resmen parlıyordu.Bu nasıl bir kumaş,nerden bulmuşlar bu elbiseleri derken,öğretmenleri açıkladı:Velilerle birlikte çöp poşetlerinden yapmışlar...
Kimden kpsszede
Kızların elbiseleri,erkeklerin cepkenleri pırıl pırıl,ışıl ışıldı.Bayıldım hepsine.Hem elbiselere hem fikre...Hiç aklıma gelmemişti,kırk sene düşünsem gene de gelmezdi,hala hayret ediyorum.Her parçayı kesip dikmişler.Aksesuarlar için de ince ince uğraşmışlar.
Kimden kpsszede
Kimden kpsszede
Bu şemsiyeleri de yine renkli çöp torbaları ve beyaz kağıtlarla süslemişler.Fotoğraflar az ve iyi değil farkındayım.Fikir vermesi açısından buraya koydum belki birilerinin işine yarar diye.Fotolar kötü çünkü akıllı ben,telefonumun şarjının bitmek üzere olduğunu farketmedim ve şarjı bitince doğal olarak kapanıveren telefonla iş bu fotoları (sizin için) zar zor çektim efendim.Arzederim:)...
---Sonradan eklenmiş nottur:Buraya kdr gelmişken beni sabah sabah güldüren yazıyı da okumak için sevgili fikirlopedime buyrun,çok komik...

2 yorum:

İkiz Annesi dedi ki...

Değişik bir fikirmiş ben de 40 yıl düşünsem aklıma gelmezdi :)

kpsszede dedi ki...

İkiz annesi,evet.Söylemeseler ben zaten anlayamazdım bile ne ile nasıl yapıldıklarını.o kdr uzaktım yani çöp torbası-elbise dönüşümüne...