7 Eylül 2011 Çarşamba

Film Notları-1: Definitely,Maybe/Kesinlikle,Belki

Çocuklar uyuduktan sonra film izlemek en büyük zevklerimizden biri...Ve artık klasik oldu bizim için.O kdr çok o kdr çok film izledik ki...Şimdi nerdeyse izleyecek film bulmakta zorlanıyoruz...
Ama kendisiyle övündüğüm hafızam son zamanlarda bana türlü oyunlar yapmaya başladı ve üzerinden çok zaman geçmese bile,izlediğim filmleri ayrıntılarıyla hatırlayamaz oldum...Tabi o kdr zamanımı film izlemek yerine daha faydalı,benim için daha hayırlı olacak birşeylere ayırsam bu hafıza sorunum da en aza inecektir ama konumuz bu değil:)
Bu eksikliğimin de farkında olarak bundan sonra izlediğimiz filmler hakkında bir küçük not defteri tutayım dedim;konusu,kısaca olay örgüsü,hakkındaki yorumum falan...
Hazırlıklarımı tamamlamıştım ki eşim deftere yazacağına bloğuna yaz dedi.Kendisi benim başka bloglardan görüp sorduğum filmleri benimle birlikte izlemek zorunda kalan kişi olduğu içindir ki bu söylediğini gayet mantıklı buldum:)
Aslında deftere yazmak varken bilgisayara yazmayı;kitabı,gazeteyi elime alıp okumak varken bilgisayardan okumayı çok itici bulan ve şimdiye kdr hep reddeden ben,sanıyorum bazı tavizler vermeye başladım ve iş bu film notlarını oluşturmaya karar verdim:)
Kabul ediyorum ulvi bir amacım yok ama belki bizim gibi birlikte film izlemeyi sevenler vardır diye (tek başınıza da izleyebilirsiniz tabi),izlediğimiz filmleri birkaç cümle ile anlatmaya karar verdim...
Bu kategoride yer alacak ilk film ''Kesinlikle,Belki''-''Definitely,Maybe''
Yıllar önce izlemiştik aslında bu filmi,hatta Şeyma(yeğenimiz) sorduğunda çok güzel,romantik bir film,izlemelisin diye bilmiş tavsiyelerde bile bulunmuştuk.Dün akşam filmlere bakarken yeniden izleyelim dedik ve izledikçe gördük ki benim ve eşimin hafızası zayıflıkta birbiriyle yarış ediyor...Tamamen unutmuşuz...İlk kez izliyormuşçasına keyifle izledik yeniden:)
Kimden 07 Eylül 2011
Başrol Ryan Reynolds,eşinden boşanmak üzere ve küçük de bir kızı var,Maya.Mayanın isteği üzerine annesiyle nasıl tanıştığını ve birbirlerine aşık oluşlarını anlatmaya başlıyor.Hayatına giren üç kadını isimlerini değiştirerek anlatıp,annesinin hangisi olduğunu tahmin etmesini istiyor...Eğlenceli,romantik,sonunda aşkın kazandığı bir film...
Çok ayrıntıya girmeyeceğim,bence bu kdr yeter ve tabiki tavsiye ediyorum...
Ama siz izlemeden önce daha fazla ayrıntı alayım derseniz şuraya da bir bakabilirsiniz.

2 yorum:

neslinameblog.blogspot.com dedi ki...

Insallah ilk firsatta izlemek isterim merak ettim...

kpsszede dedi ki...

dediğim gibi tavsiye ederim,eğlenceliydi:)