21 Nisan 2014 Pazartesi

Yazlık örgü kısa kazak ♥♥♥♥♥ Knitted crop top for summer


Merhaba, yine uzun bir aradan sonra.
En son yazımda size gösterdiğim yazlık kısa kazağı ekleme fırsatım oldu nihayet:)
Müşterimin tercihi krem rengiydi ve bence çok güzel oldu, şık durdu.

Şimdi de siyah, beyaz, gri ebruli bir iple yapıyorum aynısını, sanırım o daha da iyi duracak.

Siparişlerimi yetiştirmeye çalışırken buralara çok fazla vakit ayıramıyorum ama açıkçası mutluyum, üretiyorum, kazanıyorum:)

♥♥♥♥♥

After a long time, hi again:)

I added this crop top's photos on my last post and now I have the new one's photos, too.

Cream was my customer's choice and I like it, too.

I am knitting an other one in black, white and gray tones now, I think it will be morre beautiful:)

I am busy in last days with my sales, I am always knitting and crocheting but this makes me sooo happy:)))

Hiç yorum yok: