27 Mart 2014 Perşembe

Yazlık kısa kazak ♥♥♥ Cropped sweater for summer



Merhaba,
Şu an ördüğüm yazlık kısa kazağı gösterip kaçacağım:)
Özel bir sipariş ve açıkçası beni oldukça uğraştırdı. Model selanik, gördüğünüz gibi, yazlık olduğu için de ipim ve şişlerim ince, böyle olunca da bir türlü bitiremedim.
Çok şükür az kaldı, bitince onu da eklerim inşallah.

Allah'a emanet.

♥♥♥♥♥
Hi again:)
I want to show you what I am working on.
It is a cropped sweater for spring and summer with racer neck.
It was a custom item and it was a bit difficult for me but it is almost finish.
I will addthe photos when I complete it.
♥♥♥♥♥







2 yorum:

biryudumhobi dedi ki...

gerçekten uğraştıran bir model eline sağlık çok hoş görünüyor.

kpsszede dedi ki...

Evet biryudumhobi, uğraştırıyor ama sonuç çok güzel oluyor gerçekten.
Bu gri olanı ben yapmadım, benim yaptıklarımı daha sonraki yazılarımda görebilirsin:)
teşekkürler.