27 Haziran 2011 Pazartesi

Yaz geldi,örgüler yarım kaldı:)

Kimden kpsszede
Evet yaz geldi,havalar ısındı,örgüler kaldı bir başka kışa:)Gülüyorum ama pek de memnun değilim bu durumdan çünkü bitsin istiyorum bu yarım örgüler.İstiyorum da ben örgü örmeden bitsinler,olmaz mı:)Öresim yok...Bu gördüğünüz bir atkı olarak başlandı.Yarım metre kdr örüldükten sonraysa,başka birşeye başlandı ve malum son,sıra bekliyor...
Kimden kpsszede
İpe bayılmıştım,renkleri çok güzel...
Kimden kpsszede
Kimden kpsszede
Modeli bilirsiniz,birçok arkadaş yaptı,sayfalarında gördüm.
Kimden kpsszede
Kimden kpsszede
Bu kutunun içinde de yarım kalan bir diğer örgümüz var.Peki ben kutuyu neden gösterdim ki?Çünkü efendim bu kutu bir lokum kutusu olarak dünyaya gelmişti,bizim evde değişime uğradı,kaplanarak:
Kimden kpsszede
Şimdi de elişi kutusu olarak göreve devam ediyor.Gayet de başarılı baksanıza,öyle hemen açıvermiyor kapağını,merak edin içindekini diye:)Tamam tamam artık gösterebiliriz çook kıymetli örgümüzü:)
Kimden kpsszede
Kimden kpsszede
Bu bir şal,yarım bir şal:)Neredeyse iki aydır hiç ele alınmamış,ilerletilmemiş bir şal.Öyle bekliyor paşa keyfimi:)
Kimden kpsszede
Kimden kpsszede
Model çok güzel ama ben daha çok dikdörtgen şal seviyorum.Bu da kendim için değil zaten,henüz adı sanı belli olmayan müstakbel eltilerimden biri için:)Kayınvalidem görüp beğenmiş bu modeli,nasıl olsa örülecek,sen de örmeyi seviyorsun,örer misin dedi,ben de büyük bir hevesle başladım ama...
Benden model alıp başlayan arkadaşım çoktan bitirdi.Üstelik o dikdörtgen yapmış.İnşallah bunu bitirebilirsem,kendime de gülkurusundan yapmak istiyorum.İstiyorum ama faaliyete geçmiyorum.Tembel miyim neyim...
(Yarım örgüler bunlardan ibaret sanırsanız çok yanılırsınız.
Göstersem diğer yarımları,beni ayıplarsınız.
Napalım tembellik,üşengeçlik başa bela,
Birgün bitirebilirsem bunları,belki siz de yaparsınız...)
:)

5 yorum:

Sevdiye dedi ki...

Yarım yamalak işler hususunda uzmanımdır Ben :)
şal da güzel ama atkıyı çok beğendim ve Ben bu modeli Sen'de gördüm şimdi,şişle örgü hususunda iyi değilim ama bir ara tarif geçersen memnun olurum :)
Kutunuz pek şirin efendim.

kpsszede dedi ki...

teşekkür ederim sedo.ben de az uzman değilimdir hani bu konuda.ve çok da şikayetçiyim halimden ama huy çıkmıyor işte...bu modeli ben de çok beğeniyorum,yapılışını açıklarım ya da açıklayan arkadaşın linkini veririm inşallah...örmesi de çok zevkli.

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

bende de bir hayli yarım ,iş var..aradan zaman geçip, insan eline almayıınca da soğuyor bu yarım işlerden.. duygularımı ne güzel anlattıın..

Da'Knit dedi ki...

Merhaba,

Bir suredir blogunu takip etmekteydim. El islerinden gercekten etkilendigimi soylemek isterim. Umarim bu gibi isler baskalarinada ornek olur. Takipte kalmaya devam edecegim.

Iyi gunler :)

kpsszede dedi ki...

Da'Knit,teşekkürler ve hoşgeldin.elimden geldiğince yapıyorum,iddialı değilim tabi,sonuçta hobi,hem iyi vakit geçiriyorum hem işe yarar birşeyler çıkıyor ortaya...
takipte kalman beni sevindirir...