20 Temmuz 2011 Çarşamba

Küçük ama çok güzel bir bahçe...

Üç haftalık bir mola verdim.Yine uzun bir mola oldu malesef...Çok şükür bir sorunumuz yok,aksine heyecanlı,sürekli meşgul,dolu dolu ve bir kısmı misafirlerle egeçen bir molaydı...Yorulduk ama mutlu olduk,bizi sayıp da evimize gelenler var diye...Seviyorum misafiri...Misafir olmayı da tabi:)
Dut yemeyi çok seven,deli gibi seven ben bu sene dut yiyemeden geçirdim dut sezonunu:)Beyazını seviyorum ben,karasını değil.Karasını istesek zaten babamızın bahçesinde var:
Kimden kpsszede

Babamızın bahçesinde neler yokki...Şu manzaraya bakarmısınız:
Kimden kpsszede
Ben hergün camdan baktığımda bunu görüyorum işte:)Daha önce burada ve burada bahsettiğim gibi çok istememe rağmen malesef güzel bir bahçem olmadı henüz.Bahçeyi geçtim,saksıda bile yetiştiremiyorum çiçeklerimi:(Ama maşallah eşimin işyerinin önündeki bahçe her sene bu zamanlar o kdr güzel,o kdr içaçıcı olurki...Renk renk güller,kadifeler,karanfiller,susamlar,papatyalar,dut ağaçları...Asmayı da unutmamak lazım.Adam bakıyor bahçesine,karşılığını da alıyor.Öyle ki bahçenin önünden geçen herkes durup şöyle bir bakıyor.Mahallenin teyzeleri gelip çiçek ya da tohum istiyor eşimden:)
Kimden kpsszede

Yaaa,böyle işte,benim elim çiçekler konusunda uğursuz ama kocacığımınki değil:)
Kimden kpsszede
Kimden kpsszede
Kimden kpsszede
Kimden kpsszede

Hiç yorum yok: