22 Mart 2014 Cumartesi

Sanal Alem Cikcikleri, Ülkemi Ne Hale Getirdiniz!!!

Bloglarda çok revaçta olan bir cümle son zamanlarda:
‘’-Ülkemi ne hale getirdiniz!!!’’

Nedense hep sadece sokağa dökülenler ve onları destekleyenler bu ülkenin sahibiymiş gibi gösterilmeye çalışılıyor. Oysa sokaktakiler türlü çeşitli kepazeliklere imza atarken, evinde oturup, bu karmaşanın bitmesi için dua eden, sabırla bekleyen bizler de sahipleriyiz bu ülkenin…
Bu durumda benim de birkaç kişiye sormak hakkım bu son günlerin gözde sorusunu:
‘’_Ülkemi ne hale getirdin?’’
•••Evet sen, üzerinde Amerikan bayrağı bluzuyla Gezi’ye gidip, ‘’Atam izindeyiz’’ sloganıyla yürüyen, ‘’madem Ata’nın izindesin, üstündeki bu Amerikan bayrağı neyin nesi?’’ sorusuna,
‘’Saçmalama salak, ne alakası var, dün üstümde bu vardı, gece bir arkadaşta kaldım, değiştiremedim, buraya geleceğimi bilsem değiştirirdim herhalde!!!’’ diye çok saygılı(!) ve mantıklı(!) bir cevap veren, ortama göre kıvıracağını söyleyen çok sevgili özenti genç kız, ülkemi ne hale getirdin?

•••Gezi’de mavi bikinisiyle ve sarhoş ağzıyla ne dediği belli olmayan Alman kızın arkasına geçip kendi hükümetine karşı vatan savunması(!) yapan çok sevgili zeka abidesi arkadaşlar, ülkemi ne hale getirdiniz?

•••’’-Bu seçimde AKP’ye oy verenlerin hepsi …..çocuğudur, Allah sizi doğuran anne babanın belasını versin!!’’ şeklinde ahlak örneği(!) bir ifadeye imza atan çoookk saygıdeğer(!), çağdaş Türk kadını(!), sosyal medya ünlüsü olmaktan başka bir meziyeti olamayan Cumhuriyetçi(!) arkadaş, ülkemi ne hale getirdin?

•••’’-Seçimde AKP %50 alırsa savaş çıkarırız, savaş çıkmasını istemiyorsanız CHP’ye oy verin!’’ diyerek, aşığı(!) olduğun demokrasiye mükemmel bir örnek veren, oy toplamak için tehditten başka çaresi kalmadığını sonunda anlayan CHP’li eski vekil, ülkemi ne hale getirdin?

•••Gezi zamanı face, twitter... tüm sanal kanallarda hükümete ve yandaşlarına etmedik küfür bırakmayan, yurtdışında olmuş kaza fotolarını, polis vakası fotolarını bile Türk polisinin uyguladığı şiddete örnek olarak utanmadan paylaşan(polisin üniformasında police yazıyor, artık siz düşünün ne kadar zeki bu arkadaşlar), ''bilişim suçları da cezalandırılacak'' denildiğinde ise ANINDA ne kadar foto, yazı, hakaret ve küfür içeren cümle varsa siliveren, sayfalarını tamamen Gezi öncesine çeviren, düşüncelerine, savunduklarına acayip sadık(!) sanal alem cikcikleri, ülkemi ne hale getirdiniz?

•••Her tarafı yakıp yıkan, esnafın dükkanlarını talan eden, yüzlerini göstermeye korktukları için poşularla dolaşan, kendilerinden olmadığını düşündükleri herkesin kanını dökmeye hazır vatan hainlerini ‘’-Alınlarından öpüyorum.’’ diyerek daha da azdıran, lider olduğu iddia edilen şahıs, ülkemi ne hale getirdin?

•••Yine aynı liderden gidelim bari; kimi görse ondan taraf olan, kendi partisine ait olduğunu bile bilmediği yerlerde konuşup kendini (sürekli) rezil eden, her mitingde başka bir el işaretiyle seçmenine seslenen, kendi adayının bile ‘’bu ne böyle!’’ deyip adaylıktan çekilmesine sebep olan, sayın şahıs, ülkemi ne hale getirdin?

•••Ekmek almaya(!) giden 15 yaşındaki çocuğun cebine patlayıcı maddeleri çaktırmadan koyuveren meçhul kişi, ülkemi ne hale getirdin?

•••Birkaç yıl önce Türkiye'deki üst düzey bir zata yazdığı mektupta ''Bizim kurumlarımızın yegane amacı hizmettir ve eğer gerekli görülürse tüm kurumların devlete devredilmesi bizi memnun eder.'' mealinde ifadeleri olan muhterem(!) hoca(!) efendi(!), dershanelerin gerekli şartları sağladığında özel okul olarak hizmet vermeye devam edecek denilmesine rağmen tutuştun da, yıllardır müslümanları kırıp geçiren zalimler için tek olumsuz kelime etmeyen o mübarek dudakların nasıl da bedduaları sıralayıverdi?
Burada beni çok mutlu eden şu hadisi yazmadan geçemeyeceğim:
''Bir kimse beddua edince beddua edilen buna müstahak değilse bedduası kendine geri döner.'' :)
Ve ayrıca ''Ana babanın çocuğuna ve mazlumun zalime olan bedduaları red olunmaz.'' hadisini de mutlaka biliyorsun, buna rağmen yanında olduğun zalimlerle birlikte sana da yönelen bedduaları umursamadan ülkemi ne hale getirdin?

•••Türkiye'yi takmadığını apaçık belli eden, hiç bir yasaya uymayan, üzerimizden para kazandığı halde vergi bile ödemeyen, değerlerimize küfür ve hakaretler edilmesine memnuniyetle izin veren Twitter, tedbir amaçlı geçici bir süreliğine kapatıldığında dımdızlak ortada kalıveren, ezikliğini belli etmeden var olabileceği başka ortam bulamayacağından korkan sevgili sanal alem cikcikleri, ülkemi ne hale getirdiniz?

•••Ha bir de IMF'yi Türk bankası sanan ve facede bangır bangır ''IMF'ye borcu ödedin de noldu, IMF Türk bankası, dış borcu öde de görelim'' diye anıran zeka üstü bir varlık vardı ki beni en çok güldüren aynı zamanda da kendisine acımama sebep olan oydu:) İnsan ı, m ve f harfleri neyin kısaltılmışı acaba diye düşünmez mi be! Hadi o düşünemiyor, bunun çevresinde hiç seveni falan yok mu acaba, kendini bu kadar rezil etmesine neden izin vermişler ki?

........

Bu liste uzaaar gider... Malesef o kadar çok ki bu sorunun yöneltileceği hadsizler... Ama biliyorum ki bir tane bile mantıklı cevap veren çıkmayacak, bu sebeple ŞİMDİLİK kafidir diyorum.

Allah'a emanet...

Dipnottur: Bahsettiğim her şeyi, kurduğum her cümleyi destekleyecek fotoğraf ve yazıları, ararsanız elbette, internette bulabilirsiniz, bulamayacak olan çünkü nasıl araştırma yapacağını bilmeyen zavallı sanal alem cikcikleri, siz bu cümleyi es geçin lütfen... Ya da belki bir bilene sorarsınız:)

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Aklınıza, fikrinize, yazan ellerinize sağlık. Sizi tebrik ediyorum sağlıcakla huzurla kalın Allah'a emanet olun.

ZÜlal

şükran çalışkan dedi ki...

Zülal Hanım, teşekkürler, Allah razı olsun.

örgüdelisi dedi ki...

Bravo , çok güzel ozetlemissiniz Turkiye'de oynanan ve oynatılan oyunları.