12 Mart 2015 Perşembe

Tığ işi bardak altlıkları. / Crochet coasters.



Yeni bardak altlıklarımla merhaba... Demiştim ya küçük oldukları için sıkılmaya fırsat kalmıyor, ördükçe öresiniz geliyor diye, işte kanıtı:) Çiçeklerden sonra bu model de bitti ve şimdi başka bir set daha yapıyorum.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Hi with my new crochet coasters... I said that they are to funny to make it, if you make one, you want to make one more:) After flower coasters, I finished these pineapple coaster set and I am crocheting a new set now:) I afraid I can not stop:)




Bahara uygun, rengarenk iplerle yapabilirsiniz. Ben bunları kendime:) yaptım aynı zamanda dükkana da koydum, hediye etmek için de iyi bir fikir bence.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

You can make them with spring color yarns. I crocheted them for myself:) and of course I add to my shop, too. Also I think they are good options for a gift.








Hiç yorum yok: