26 Nisan 2015 Pazar

Gamze'nin ışıltılı, rengarenk yeleği. / Shining and colorful knitted vest of Gamze:)






Işıltılı, rengarenk bir örgü yelek her bebeğin hakkıdır:) Gamze uzun ( ama gerçekten uzun) bir zamandır ''parıltılı'', rengarenk bir yelek örmemi istiyordu kendisine. Siparişler bittikçe '' şimdi başla, şimdi başla'' diye sürekli baskı yapmasına rağmen, uzun bir süre başlayamadım çünkü önce renk seçimi sorun oldu. Küçükhanım fikrini değiştirip duruyor, en çok hangi renkleri istediğine bir türlü karar veremiyordu. Renklere karar verildiğinde ise yeni bir sipariş giriyordu araya...
Çok şükür sonunda renkler seçilip zaman da uygun olunca başladım ve benim için hayli kısa bir zamanda bitirdim yeleğimizi.
Eski okuyucularım hatırlayacaktır, elime aldığım iş bir türlü bitmek bilmez, uzar gider:)

♥♥♥
Every baby girl deserves a shining and colorful knitted vest:) Gamze, my elder one, was asking for a vest like this for a long time. I mean really very for a long time:) First of all she could not decide its colors. When she decided I had new orders... Then, finally we could start it and  I finished it in a very short time:) 




Pembe ip Alize Süper Simli, mavi ve sarı ip çoktan beridir evde olan iplerden olduğu için marka hatırlamıyorum. 
Şiş 4,5 numara.

♥♥♥
These are our colors, shining pink, shining yellow and of course shining blue:) Just like Gamze's dream:)
♥♥♥

Arkayı 60 ilmek başladım. 10 sıra kadar 2 ters 2 düz lastikten sonra baştan 10 ilmek 1 ters 1 düz lastik, sonrasını 1 artır 2 büz 1 artır 2 büz... şeklinde örüp, dönüşlerini lastik kısmına kadar ters örgü yaptım. Renk geçişleri zaten 2 sırada bir yani her rengin ilk sırası 1 artır 2 büz, ikinci sırası ters olarak örülüyor.

Önler 30'ar ilmek.
Düğmelerimizin herbiri başka bie çeşit gördüğünüz gibi:) Onlar da küçükhanımın seçimi.




Havaların ısınmak için bu kadar naz yapması Gamze'ye yaradı, yeleğiyle oldukça haşır neşir oldu:) 

♥♥♥
Altough it is almost end of the April, the weather is still cool. This is an opportunity for Gamze to wear her new ''shining'' vest:)





Hiç yorum yok: