30 Ağustos 2009 Pazar

Bahçe,bahçe,bahçe...

Kimden sinop2

Melikemin bahçesinden bir kaç kare...
Kimden sinop2

Kimden sinop2

Kimden sinop2

İlk defa gördüm fındık ağacını ve tabi ilk defa dalından kopardım.Çok lezzetliydi.Ama yeşil kabukların içinden çıkan bir böcek var,kulak böceği diyorlar,o kdr hızlı birşey ki çıktığıyla kaybolduğu bir oluyor.O kaybolana kdr biz çığlık çığlığa kaçışıyoruz,sanki ne yapacaksa:)
Görmemişin biri dalından bir fındık koparmış onun da fotosunu çekmiş arkadaşlarına göstermek için.Ama insan hem görmemiş hem de acemi fotocu olunca böyle bulanık bir şey çıkmış işte ortaya:
Kimden sinop2

Böyle bir bahçem olmasını hep istedim,hala da isterim.Ama şimdiye kdr tüm çabalarım boşa çıktı.Evimizin arka bahçesini adam etmeye çalıştım önce,çok uğraştım,temizledim,kazdım,suladım,olmadı.Çünkü yeterince güneş görmüyordu.Sonra mecburen saksılara kaldım.Saksıda domates,saksıda soğan,saksıda biber...Hangisinde başarılı oldum peki?Sadece soğanda.Diğerleri yine olmadı.Şimdi çok sevgili saksı soğanlarımızı iftarda yiyoruz taze taze:)
Anneciğimin Antalya'daki o küçücük bahçesi de çok güzeldi.Asması,erik ağacı,elması,hurma ağacı bile vardı,henüz meyve vermemişti ama olsun.Küçük yeşillikleri saymıyorum bile;marul,maydonoz,soğan,biber...Şimdi ne haldedir bilmiyorum malesef,çok uzun zaman oldu evimi görmeyeli:(
Kimden sinop2

Böyle bir yerde kim yaşamak istemez?Bakıyorsun ağaçlar,çiçekler;başını kaldırıyorsun deniz...
Kimden sinop2

Kimden sinop2

Hiç yorum yok: