27 Ocak 2012 Cuma

Soğuk bir akşamdı, üstelik aşk eldivenimiz de yoktu:)

Tam da dışarı çıkamamaktan şikayet ettiğim bu yazımdan sonraydı...
Kübranaz henüz çok kötü olmamış,babaannesi de torunlarını görmek isteyince atlayıp arabaya onlara gitmiştik...

Kübranaz özlediği arkadaşı Büşra'yla oyuna dalıp, Gamze'nin de uykusu gelince,sağolsun babaannemiz ''siz gidin'' dedi bize,''gezin, dolaşın, Gamze durmazsa ben sizi ararım...''

Fırsat kaçırılır mı?Çıktık babayla dışarı,soğuk ama nolmuş yani!Kaç vakittir şöyle başbaşa bir gezememişiz, hem özlemiştir de Zafer sokakları bizi:)

Alacağımız birkaç parça şeyi alıp bir de yemek yiyelim, nerde yiyelim orda mı burda mı diye bakınıp, o bahaneyle de biraz daha ayaklarken, cebinden eldivenlerini çıkarıp birini giyen yakışıklı baba, benim eldivenlerimin olmadığını görünce, giymediği tekini de bana verdi...

Derya Baykal'ın programında bir zamanlar gördüğüm aşk eldivenleri geldi aklıma birden.Evet itiraf ediyorum o zaman pek kullanışlı bulmamış, hatta gülmüştüm.

Ama o akşam soğukta eldiven kardeşliği içinde kocacımla yürürken ''bizim de olsaydı o aşk eldiveninden, ne güzel giyerdik şimdi'' diye düşündüğümü hatırlıyorum...

İnsan tuhaf varlık işte; bir zaman burun kıvırdığını, bir zaman geliyor, sevebiliyor...

Böyle düşünmeme sebep aslında şudur ki; taa eskiden beri yani daha çocuklar bile yokkenden beri(!) biz kocacımla soğukta yürürken, tutuştuğumuz ellerimiz hep onun montunun cebindedir.Gerçekten, daha sıcak, daha samimi sanki...

Bir aşk eldivenimiz olsaydı, eller cepte değil, o eldivenin içinde olurdu:) (Diğer şıkka göre daha mı iyi bu, bilemedim şimdi:))

Bunları düşünerek bir de yemek yedikten sonra eve döndük ama tabi yemeğin ortasında gelen Gamze alarmı sebebiyle, kaplumbağa hızında yemek yiyen ben azıcık acele edince, lokmalar sıralanıverdi boğazıma...

Konumuz bu değil tabi:)

Eve gelince bir heves karıştırdım neti, buldum o eldivenlerin tarifini.Hemen ördüm bir tane, tekleriyle birlikte...

Kimden kpsszede

Hesaba katmadığım şey, kocacığımın asla ve asla pembe ve pembeli olan birşeyi kullanmayacağıydı:) Gerçi pembeli taraf benim içindi ama olsun:)

Kendimize daha ciddi(!) renklerde bir tane örme kararı alıp, Sevgililer Günü'ne özel bir hediye olur diyerek bunları Emeksensin'e yerleştirdim:)

Kimden kpsszede

Kimden kpsszede

Kimden kpsszede

Kimden kpsszede

13 yorum:

eli dedi ki...

ne cici bir fikir. ama sanirim cok pratik degildir.

sevgiler eli

gelibolu17 dedi ki...

Ne şirin eldivenmiş bunlar böyle :) çok ciciler,hoş bizim burda öyle aşırı soğuk olmadığı için daha olan eldivenlerimide giymedimya :) özendim yinede örmeye çalışacağım...
sevgiler,hayırlı cumalar....

Marifetane hobi dedi ki...

Eldivenler harika bizede lazım:)) sevgiyle mutlulukla kullanılsın..hayırlı cumalar..

Unknown dedi ki...

alemsin ya:))
yani sizin bir yada birkaç kacamak yapacaksınız ki eldiveni hazırlamışsın:))
arada kendine vakit ayırmak güzelde ne zamna biteceğinin bilinmemesi yani alarma kadarsa biraz heyacanlı olur:))

Unknown dedi ki...

bu arada bu eldivenleri bende hatırladım sen de çok güzel yapmışsın ellerine sağlık

kpsszede dedi ki...

Eli, evet çok cici bence de.pratikliğini henüz test etme fırsatım olmadı, kocacığımın pempe antipatisi yüzünden:)

kpsszede dedi ki...

Gelibolu, bence ör, çok kolay zaten,daha ince iple örersen giymek için soğuk olmasına gerek olmaz:) maksat romantizm:)

kpsszede dedi ki...

Marifetane,teşekkürler.lazımsa yap bir tane hemen,senin elinden de gelir...

kpsszede dedi ki...

sezobigo,evet aynen dediğin gibi işte,kırk yılda bir kaçamak yapacağız da,bu eldivenleri giyeceğiz...ölme eşşeğim ölme hesabı oldu bu:)
evet alarm olunca heyecanlı oluyor da normalin birkaç katı da yorucu oluyor,ne zamana kdr vaktin var bilemediğin için koştur koştur oluyorsun:)

İkiz Annesi dedi ki...

Çok hoş olmuş :)

ev kuşu dedi ki...

cok güzel olmuslar gercekten ellerinize sağlık:) sevgililer günü öncesi harika bi fikir vermiş oldunuz tesekkürler:)

kpsszede dedi ki...

İkiz Annesi teşekkürler...

kpsszede dedi ki...

ev kuşu,önemli değil.amaç paylaşmak değil mi:)