20 Ocak 2012 Cuma

Tatil geldi ama biz hastayız:(

Hava çok soğuk,ne dışarı çıkabiliyoruz,ne de evde sıkılmadan akşama kdr vakit geçirebiliyoruz...

Bir de tatil geldi bunun üstüne,nasıl geçireceğiz diye düşünüyorum.Kübranaz hevesli,heyecanlı çünkü tatilde iki kere sinema sözü aldı:)Bugün karnesini alacak inşallah...Geçen yıl karne aldığında nasıl da mutluymuş,herkese zorla gösteriyormuş hatta,burada yazmışım.

Şimdi pek mutlu değil çünkü hasta,tamamen geçmeyi bir türlü kabul etmeyen inatçı bir ateşimiz var,bir de öksürük...Sürekli halsiz,sürekli yatmak istiyor.

Bu yıl ilk defa grip aşısı yaptırdık buna rağmen hastalıktan,gripten kurtulamadı çocuğum.Acaba aşıyla ilgisi olabilir mi,bilgisi olan varsa paylaşabilir mi lütfen?

Çünkü ben de hayatımda bir kere grip aşısı oldum ve o yıl benim en çok hastalandığım yıl oldu.Ben kendimce aşıya bağlamıştım,ondan sonra da bir daha yaptırmadım zaten.Bilmiyorum belki de bir önyargı benimki...

Kübranazın başında beklerken,Gamzeyi ayağımda sallayarak uyutmaya çalışırken birkaç gündür elimde bu bere vardı:

Kimden kpsszede

Orjinali ise bu:

Kimden kpsszede

Kaynak burası.

Benimki biraz farklı oldu tabi,azıcık değiştirmesem,orasıyla burasıyla oynamasam içim rahat etmezdi:)

Kimden kpsszede

Kimden kpsszede

Bu iki rengin uyumuna bayıldım zaten,bayıla bayıla ördüm:)Bir çift de parmaksız eldivenimiz var bereye takım ama onların fotolarını henüz hazırlamadım...

Çok kolay ve şık bir bere,tavsiye ederim...

6 yorum:

Marifetane hobi dedi ki...

Bereye bayıldım çok güzel..bu tarz bereleri çok seviyorum..ayrıca geçmişler olsun acil şifalar dilerim..hayırlı cumalar..

kpsszede dedi ki...

teşekkürler Marifetane.evet ben de seviyorum azıcık farklı şeyleri.

Sevdiye dedi ki...

Çok çok geçmiş olsun, ah o ateş ah !
Bere harika olmuş, çok farklı, sağda solda görülen türde değil, güzel günlerde kullanılsın.

kpsszede dedi ki...

Sevdiye,teşekkür ediyorum.evet benim de çok hoşuma gitti bere...

fisunlahersey dedi ki...

canımmm bereye bayıldım,allah varya ben seninkini çok daha fazla sevdim emeğine sağlık...

birde içim cız etti şu satırlarını okuyunca "Kübranazın başında beklerken,Gamzeyi ayağımda sallayarak uyutmaya çalışırken" ana olmak işte dedim...

ben anne deyilim ama,herneyseeee...
sanırım biraz duygusalım bu günlerde :S

kpsszede dedi ki...

fisun ablacım,teşekkür ederim,bilmiyorum daha güzel oluyor ya da olmuyor ama dediğim gibi ben değiştirmeden yapamıyorum:)
evet çocuklar olunca kendimize ait vakit bulmak çok kolay olmuyor,azıcık ordan,azıcık burdan çalıyoruz işte:)
her iş gibi annelik de nasip ablacım...istiyorsan Allah sana da nasip etsin inşallah...
istemiyorsan olanlara bağışlasın...