23 Mart 2011 Çarşamba

Gökkuşağını ben yaptım:)

Birkaç gündür insanın içini karartan hava,şimdi biraz daha açık.Güneş yüzünü gösteriyor yavaş yavaş.Kübranazın görmeyi çok çok istediği gökkuşağını gerçekte görmek henüz nasip olmadı ama annesi ona bir gökkuşağı yaptı bile.
Kimden 20 Mar 2011
Anneler neler yapmaz,yeter ki bebekleri istesin:)Ben burdan konuyu fedakar anne,çocuğu için herşeyi yapan anne aşamalarına kdr çekip,kendimi öyle bir anlataırmışım ki,siz sorarmışsınız kendinize;''Vay be,biz anneysek kpsszede ne acaba,melek falan mı?'' diye.Şaka tabiki,lütfen alınmayın,herkes benim kdr mükemmel olamaz:)Saçmaladım değil mi?Kusuruma bakmayın.Gelelim konumuza...Kübranazın bitmek tükenmek bilmeyen ısrarları sonucunda oyun hamurunu aldım elime.Mesele hamuru almak değil elbet,mesele ortaya çıkacak olan şey...Çünkü hamur benim elime gelince ortaya pek birşey çıkamıyor.18 yıllık öğrenim hayatım boyunca resim yapmaktan ve şarkı söylemekten hep kaçtım,çünkü kapasite yetersiz.Tüm derslerim tam not ama resim ve müzik zayıftan bir fazla olurdu.Resim ve müzik öğretmenlerimin,benim yeteneksizliğim karşısında çaresiz kalışları arkadaşlarla baya bir güldürmüştür bizi:)Napalım,olmayınca oluyor,Allah vermemiş,''bu konuda da eksik oluversin bu kulum'' demiş:)Böyle işte,durum bu ama çocuk anlamıyor.''Annecim yapamam,çok komik olur,utanırım,rezil olurum...''Ne desem boş,illa birşey yapılacak o hamurdan.O biraz daha küçükken yapardım aslında,çünkü o zaman kendisi daha iyisini yapamadığı için,benim yaptığım onun için çok güzeldi.Şimdi çocuk döktürüyor,araba,bebek,böcek,çiçek,güneş...Benim yaptıklarımı acımasızca eleştirmekten de hiç geri kalmıyor küçükhanım:''Hıı,benimki daha güzel oldu.'' ''Anne,çocuk öyle mi olur!'' ''Baba,annemim yaptığı arabaya bak,he he he!''Ben sonumu bildiğim için mümkün olduğunca kaçıyorum ama kaçmak da bir yere kdr değil mi?
Geçen gün yine elime tutuşturunca hamurları,düşündüm düşündüm,gökkuşağı yapmaya karar verdim.Tabi normal bir insan bunun için bu kdr düşünmezdi:)Çünkü çok kolaymış,hamurları uzun uzun uzatıp:),sırayla dizdim bir de güneş uydurdum,oldu işte.Kübranaz bayıldı:)Ben de çok mutlu oldum onun henüz aklına gelmemiş olan birşey yaptığım için.O da bu çocukla evi yaptı ve gökkuşağının altına yerleştirince,manzara resmimiz ortaya çıktı:)
Kimden 20 Mar 2011
Kimden 20 Mar 2011
Bu kurdelayı da o yaptı,çocuk babasına çekmiş.Babamız çok güzel resim yapar,özellikle portre çalışmaları müthiştir,gerçi son zamanlarda pek yaptığı yok,ama eline alsa mükemmel şeyler çıkar ortaya.Şimdi bir de bu adamın yaptığı kaplumbağaya bakalım:
Kimden 20 Mar 2011
Gördüğünüz gibi herkes herşeyi çok iyi yapamıyor,adam çok iyi resim yapar ama iş hamurdan birşey yapmaya gelince ortaya bu çıktı:)Bu yeteneksiz halimle benim yaptığım gökkuşağı onun kaplumbağasından daha güzel oldu,değil mi ama?(Ben kaplumbağa yapabilir miyim peki,bu konuya hiç girmeyelim:))

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Biz evcilik oynarken oyun hamurlarıyla pasta, börek yapardık hahahaha. Gökkuşağını çok beğendim ama Kübranaz da pembe saçlı çocuğu çok güzel yapmış. Hakkaten yetenek var diyor. :D

kpsszede dedi ki...

Bizim oyun hamurumuz yoktu ama çamurumuz vardı,biz de ondan yapardık pasta böreği.Güzel yapmış demi:)

İkiz Annesi dedi ki...

Gökkuşağı gerçekten hoş olmuş.Kübranaz'ın sarı saçlısı da çok güzel maşallah ona:))