7 Mart 2011 Pazartesi

Renkli halıcık

Kimden 28 Şubat 2011
Şunun güzelliğine bakar mısınız...O kdr hoşuma gitti ki...Yapımı basit gibi görünüyor ama tam olarak anladığımı söyleyemem.Sanki önce kumaş şeritleri saç örgüsü şeklinde örüp sonra da yuvarlak olarak dikmişler gibi.
Kimden 07 Mar 2011
Kaynak bu site.Nasıl yapıldığını tam olarak anlayan var mı?Varsa bana anlatabilir mi kısaca?
Kimden 07 Mar 2011
Ayrıca yine aynı sayfada bu çadırı da gördük.Çocuk odası hazırlamışlar,bu çadır da içinde.Kübranaz iki yıldır çok severek kullandığı,geceleri içinde uyuduğu,dört beş arkadaşıyla birlikte içine doluştukları çadırını belki de bundan sebep bu yaz kullanılamaz hale getirdiği için sürekli yenisini isteyip duruyor.Bu çadır çok pratik göründü bana.Hani şu hulahoplar var ya,onlardan bir tane alıp üstteki yuvarlak kısmı ondan yapınca ,üzerine de büyük bir parça kumaş ayarlayınca tamam gibi sanki.Sadece tavanda bir yere takılması kalıyor.

6 yorum:

figen abla dedi ki...

sanki saç örgüleri birbirine dikmişler gibi..
öyle güzel renkler kullanılmış ki, her renk mobilyaya yakışır..çok beğendimm :)

muhabbetsofrasi dedi ki...

halı gerçekten çok hoş

ben küçükken sandalyeleri ters çevirir ayaklarını birleştirir üzerine de bie örtü atardım
al sana çadır :)

küçüklerin illaki kapalı bişeyin içinde oynaması ilginç gerçekten.

bir nedeni vardır mutlaka

kpsszede dedi ki...

Evet figen abla,ben de çok beğendim.örgüleri yapmak kolay da,birbirine dikmek biraz uğraştırır gibi.Uğraştırır da,o zahmete de değer.

kpsszede dedi ki...

muhabbet sofrası,Kübranazım sandalyeden yapılacak çadıra sığamayacak kdr büyüdü artık teyzesi,ama sırada gamze var,onun için deneyebiliriz sandalyeyi,iyi fikirmiş,benim aklıma gelmemişti.Sanırım kendilerine ait bir dünya kuruyorlar orada,Kübranaz tüm oyuncaklarını çadırına doldurur,sanki tek yer orasıymış gibi,dışarda da hiçbirşey bırakmak istemez.Demekki orayı sahipleniyorlar.

birdy dedi ki...

canım daha pratik yönetem var mıdır diye arama yaptım ben de senin için ama bulamadım. eğer uzun uzun üşenmezsen çok hoş bişey bence.

Unknown dedi ki...

çok beğendim ben de belki de yaşlanıyorum...kumaşları uzun şeritler haline getirip saç örgüsü yapıp birbirine eklenir. resimde zigzag yapılarak eklenmiş daha da güzel olmuş.