21 Mart 2011 Pazartesi

Sıcak çikolataymış,ben de yaparım,hıh!!!

Gamze doğduğundan beri çok fazla dışarı çıkıp,gezmelere gidemediğimizi yazmıştım daha önce.Geçenlerde bir akşam babamız hadi gidelim deyince hazırlandık bir alışveriş merkezine gittik,Konyadaki arkadaşlar bilir,Reale.Sadece gezme amaçlı.Daha girişte görmüştü benim Yakışıklı,sıcak çikolata yukardan aşağı öyle güzel akıyormuş ki,çıkışta alalım dedi,canı istemiş:)Kübranaz da ona eşlik edince gezmemizi bitirince aldık birer bardak.Tadı güzel,meyveli ama çok az,bana çok pahalı geldi.Üstelik kolay hazırlanabilir birşey.Ben de yaparım sana bunu evde dediğimde bizimkinin yüz ifadesi heves kıran cinstendi.Yapamazmışım!Bak bak bak!Bildiğimiz sıcak çikolata,neden yapamayacakmışım?Ama hak vermek lazım adama ,yedi yıl bitecek evlilikte,daha karısının elinden bir fincan sıcak çikolata yememiş-ya da içmemiş,neyse işte.(Bazen kaşıkla yiyip,bazen de kafaya dikip içtiğimiz için ne diyeceğimi bilemedim:))Görürsün sen deyip,o gazla ertesi gün markete gidip birkaç çikolata aldım,şunlardan:
Kimden 20 Mar 2011
Tencereye su katıp,üzerine yerleştirdiğim tavaya da süt koydum biraz,çikolatayı da sütün içine atıp,Benmari usulü erittim.
Kimden 20 Mar 2011
Kimden 20 Mar 2011
Kimden 20 Mar 2011
Fincanlarımızın içine meyvelerimizi de doğradım,evde muz vardı o gün,muzlu yaptık ama daha sonra elma,kivi ve portakalla da denedik,çok güzel oluyor,ben nedense en çok portakallıyı beğendim:)
Kimden 20 Mar 2011
Kimden 20 Mar 2011
Ve işte çikolatanın meyvelerin üzerine dökülmüş son hali.Mis gibi kokuyor,çok lezzetli,el yapımı ve gayet ucuz...Bizim bey şok oldu bunu önüne koyduğumda,bana hayranlığı bir kat daha arttı:)Diyor ki,misafir geldiğinde meyve falan hiçbirşeyle uğraşmayacakmışım,sadece bundan yapıp verecekmişiz,başka birşey istemezmiş,o kdr sevdi yani.
Siz bunu mutlaka biliyorsunuzdur,ben de biliyordum içimde bir yerlerde:)Ama neden şimdiye kdr hiç yapmadım,onu bilmiyorum işte:)Kısmet bugüneymiş diyor ve benim gibi hala denememiş olanlara tavsiye ediyorum.
Dikkat,bu bir nottur::Tabiki kocaya hatırlatıldı:''Ben yaparım dememiş miydim sana,hıı?'' şeklinde.Bu fırsat kaçar mı:)

5 yorum:

İkiz Annesi dedi ki...

Eline sağlık canım afiyet olsun.
Bizim elimizden ne kurtulur ki yeter ki yapmak isteyelim:)

emel dedi ki...

ellerine sağlık, çok lezzetli gözüküyor..

kpsszede dedi ki...

Evet haklısın ikiz annesi,yeter ki yapmayı iste,bir uçanla bir kaçan değil mi:)
Emel,teşekkürler,gerçekten lezzetliydi:)

necla dedi ki...

ellerine sağlık canım afiyet olsun sizlere bak ben bunu bilmiyordum ilk fırsatta deniycem dediğin gibi portakal çikolataya ençok yakışan meyve ben ondan deniycem...

kpsszede dedi ki...

Teşekkürler necla,evet portakal çok güzel oldu.Hemen dene bence,seveceksin:)