24 Mart 2011 Perşembe

Şeker pembem,çok tatlısın sen...

Kimden Kübranaz
Burada bir gül görmüyor musunuz,lütfen söyleyin.Bizimkiler göremediler de.Baba kız;gül nerde,hani ben gül falan görmüyorum ki,ama bu gül değil ki cümlelerini bana karşı kurma konusunda anlaşmış gibiler.Gül işte o!
Kimden Kübranaz
Hem de çok güzel bir gül,Kübranaza ördüğüm boleronun gülü.Dikkat ettim son zamanlarda hep uzun süre elimde sürünecek şeyler örüyorum.Gerçi küçük birşey bile ben uzun zaman uğraşıyorum onunla.Özellikle şişle örerken çok yavaş olduğumu farkettim.Tığ daha pratik benim için.Ben de bunu yapmaya karar verdim.
Kimden Kübranaz
Bir gazetenin önceki yıllarda verdiği bir örgü dergisinden model aldım.İlginç olan şey,bizimkiler o modeldeki gülü görebiliyorlar da,benim herşeyiyle aynı yaptığım gülü göremiyorlar:)Nedir bu,algıda seçicilik falan mı:)
Kimden Kübranaz
Kimden Gamze
Kimden Gamze
Arkası düz gördüğünüz gibi.Küçükhanım çok sevdi,denemek için giydi,çıkarmak istemedi,öyle de çek,böyle de çek...birsürü foto çektirdi.
Kimden Gamze
Kimden Gamze
Kimden Gamze
İpim pullu,pembenin çok tatlı bir tonu.Örülüşü de çok güzel.Örerken buruşuk kalacak gibiydi,düzelmeyecek diye korktum ama ütülenince çok güzel oldu.Şimdi aynısından bir de Gamzeye başladım,onun üzerinde gül değil kalp olacak.Bakalım bizimkiler kalbimi kalbe benzetebilecekler mi:)
Kimden Gamze

10 yorum:

İkiz Annesi dedi ki...

Çok güzel bir gül olmuş canım ben görüyorum:)
Güle güle giysin prenses:)

kpsszede dedi ki...

Şükürler olsun Allahım,tek gören ben değilmişim:)Teşekkürler İkiz Annesi.Yalnız kalmadığıma sevindim ama eminim birgün herkes gülü görecek:)

Sevdiye dedi ki...

Üzerine giyince pek anlaşılmayor ama "gül" basbayağı "o" ..
gül gül ...Ben gördüm :)

kpsszede dedi ki...

Gördün dimi Sedo?Sana da teşekkür ederim arkadaşım,sayımız artıyor:)

figen abla dedi ki...

ahan da gül...ben gördümmm :)
o renk de ne kadar tatlı öyle...
çok sevdim..

necla dedi ki...

çokda güzel olmuş kızımızada yakışmış ellerine sağlık bende şişden ziyade tığ işini daha çok seviyorum pratik oluyor sen bakma onlara canım orada çokda güzel bir gül var boşluklar sanırım biraz geniş olduğu için görememişler.

ONLARUYURKEN dedi ki...

çok güzel olmuş ellerinize sağlık.
ayrıca gül çok güzel:)

kpsszede dedi ki...

figen ablacım,teşekkürler.evet rengini ben de çok sevdim,pullarla da ışıl ışıl duruyor,çok hoş.
evet necla,ben de tığa sardım bu aralar.daha çabuk bitiyor sanki.evet sanırım boşluklardan göremediler,yoksa görülmeyecek gibi değil yani:)
onlar uyurken,teşekkür ederim.

hazalca dedi ki...

gayet güzel olmuş,gülü ben de gördüm,için rahat olsun:)

kpsszede dedi ki...

:)teşekkürler hazalca,gittikçe çoğalıyoruz:)