9 Ağustos 2009 Pazar

başlayalım,,,bakalım ne getirir zaman...

Merhaba.İlk blog deneyimim değil bu.Aslında paylaşacak ne var diye çok düşündüm.Neden yazıyorum buraya?İçimden geçenleri birileriyle paylaşmam şart mıydı?Hani bir zamanlar hemen hemen hepimizin sahip olduğu,her sayfası farklı renkte,kilitli,cicili bicili bir defterde saklasaydım bunları olmaz mıydı?Ne kaybederdim o zaman?Ya da şimdi kazandığım nedir?Beni sevin ,beni övün,beni pohpohlayın mı demek istiyorum acaba?Bu acizlik değil mi?Diyelim ki öyle;sanal teselliler işe yarar mı?
Sorular böyle artar gider...Gerçekliğinden emin olduğum bir şey var;bu KPSS beni delirtecek!Bu kaçıncı yılım,kendimi devletime bir türlü kabul ettiremedim.Ben varım diyorum,ben iyiyim,ben yapabilirim...Ama O hayır diyor;sen benim için yeterli değilsin...Öyle olsun bakalım...Bu yüzden başladım bloglar aleminde yeni bir yolculuğa,tabi biraz kulvar değiştirerek...İlk bloğumdan beni tanıyanlar değişikliğin boyutunu açıkca farkedecektir...KPSS dedim ama sadece onunla ilgili olmayacak yazılarım .Aslında şiir,öykü ve edebiyatın diğer dallarında kısa kısa geziler hayal ediyorum...Yalnız kalmamak ümidiyle,haydi Bismillah...

4 yorum:

fisunlahersey dedi ki...

sanal teselliler işe yarar mı????
diye yazmışsınız,herzaman olmasada,işe yaradığı zamanlar çok oluyo inanın bana :)
ziyaretinize ve selamınıza çok teşekkür ederim,yazınızda okuduğum olumsuzluklarında kısa zamanda geçmesini dilerim :)

Adsız dedi ki...

Selamlar arkadasim sanal alemde olsa cok guzel dostluklar arkadasliklar kuruluyor yanliz kalmayacagindan eminim aramiza hosgeldin arkadasim guzel paylasimlar dilerim mutlu guzel gunler gecirmen dilegiyle sevgiler,

kpsszede dedi ki...

fisunlaherşey;ben de teşekkür ederim ve evet galiba haklısın,işe yarıyorlar...
adsız arkadaşım;evet buradaki bazı arkadaşlıkların gerçekteki sözdelerine bin bastığına şahit oldum.yalnız olmadım hiçbir zaman,inşallah bundan sonra da yalnız kalmam.amacım biraz sesli düşünüp,içimden geçenleri paylaşmak...çoğumuzun istediği bu değil mi?karşılık bulmasa da...

Gelin Ayşe dedi ki...

Merhaba :) iii bayramlar ..