24 Ağustos 2009 Pazartesi

Merhaba

''...
Sana uzak kentlerin birinde,zamanın bir yerinde
Seni ve senli günleri anımsattı akşam güneşi
Onca zamanın üstünde eskimeyen bir düşüncesin şimdi
İnsan hergün anımsar mı aynı gözleri...''


Çok önceden başlar İclal'e hayranlığım...Nerdeydim,ne yapıyordum sesini ilk duyduğumda bilmiyorum.Sevecen,şefkatli,hüzünlü ama aynı zamanda huzur veren...Şiirleri hep tercümanım olmuştur.Bazı şeyler okuruz hani,''ben de tam bunu demek istiyorum işte! '' dediğimiz olur.Onun yazılarını,şiirlerini okurken çok içimden geçirdim bu cümleyi...

…Beklemediğim anda karşıma çıkan ayrılıkları,
Aniden bastıran kışı,
Aynaya her baktığımda değişen kadını,
Mevsimler içinde mutlaka bir sevinç getiren yaz'ı,
Gülünce yüzleri bayram yeri olanları,
“Geçecek” diyerek yaraya üfleyenleri,
Okuduğunu anlayanları,
Anlayıp da susanları,
Cesur olanları,
Yeniden başlayanları
Ve
Hayatın mutlak coşkusunu,
Sizi,
Seni,
Her şeye rağmen üstelik
“gördüğüme sevindim!”
İclal Aydın

Yine böyle işte...Kısa ve güzel bir tatilin ardından sizi yeniden gördüğüme sevindim...Sevgiler...

Hiç yorum yok: