14 Ağustos 2009 Cuma

yolculuk anılara...

Yarın dört yılımı geçirdiğim,beni çok mutlu eden ve unutulmaz arkadaşlıklar kazanmamı sağlayan küçük ve güzel şehre gidiyoruz:Sinop'a...O kdr çok seviyorum ki Sinop'u,dokuz yıldır görmemiş olmama rağmen kaldırımlarını,köşelerini,yokuşlarını,semt pazarını,en büyük marketini ve en çok ziyaret ettiğim kitapçısını hala gözümde canlandırabiliyorum...Tabi benim hatırladığım gibi değildir artık oralar ama olsun O hala benim Sinopum...
Hani Karadeniz'den bahsederken cümleler şöyle başlar ya:''Yeşille mavinin içiçe olduğu...''
Aynen öyle işte,tipik Karadeniz şehri ve bence en güzeli.Gerçi daha Rize'yi görmedim:)İnşallah orayı görmek de nasip olur.
Sinop sadece şehir olarak cezbetmemişti beni tabi;yıllardır en iyi arkadaşım olma sıfatını taşıyan Melikem de orda:)Çok özlemiştim arkadaşımı,okulumu,küçük şehrimi...Güzel anılarıma yenilerini ekleyeceğim inşallah.Fotoları paylaşırım sizinle...

2 yorum:

fisunlahersey dedi ki...

ahhhh canım benim ...
unuturmuyum hiç seni,belli geçen sürede bazı olumsuzluklar yaşamışsın,ama olsun yinede aramıza dönmüşsün,hayat böyle bişey dicem ama eminim sen benden daha iyi biliyosun,blogcudaki sayfaya ne oldu? devam ediyomusun sildinmi??
bu arada arkadaşım nasıl unuturum ben seni,blogcuda ben çok acemiydim,blogcunun kotası doldu resimlerimi bir türlü yükleyemiyorum :(
yardım istemiştim ve sen bana resim yüklemek diye bişey olduğunu anlatmıştın :)
çok mutlu olmuştum :))
baaak yapılan iyilikler hiç unutuluyomu,hayat böyle bişey işte :))
öpüyorum seni görüşmek üzere hoşçakal

kpsszede dedi ki...

:)Ben de blogspot da reism yükleme konusunda epey bir zorluk çektim ama oldu sonunda çok şükür.evet iyilikler unutulmaz,her ne kdr bu unutulmayacak birşey olmasa da...
sevgiler,teşekkürler...